mmgk-34

balik ke mmgk-33>>|lanjut ke mmgk-35>>

Laman: 1 2 3

Telah Terbit on 09/05/2011 at 19:56  Comments (136)  

The URI to TrackBack this entry is: https://cersilindonesia.wordpress.com/mmgk-34/trackback/

RSS feed for comments on this post.

136 KomentarTinggalkan komentar

  1. tumben aku nomer SIJI

    • sumben aku nomer loro

      • sugeng nDULU ki gund…

        • nDULU sugeng ki yudh…

          • kula nomer kalih lho.

          • Absent ..
            Untuk sementara jadi cantrik absentist kemawon.

  2. tempat terBATAS ki,…mangga BIS batoe-malang
    siap berangkat,

    eeeeng-iiiing….eeeeeeng !! jlek-ejlek, tuit

    • Ikuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuut asal jgan MALANG MELINTANG hahahahahahahaha

    • jlek-ejlek, tuit
      lha kok koyo sepur wae

      • ada Sepur kluthuk,
        ada Jambu kluthuk,
        ada Gedhang kluthuk,

        lha kok ora ana Bis kluthuk to…?
        yen perahu klothok nggih wonten.

        • Pokokne absen sek lah ning gondok 34😀

  3. Plat nomor kendaraan N = Malang, kaitan N dengan Malang?
    Kalau Di daerah timur ada kaitannya, contoh :
    DK = Daerah Ketut, Bali.
    DF = Timor Timur, Daerah Fretilin
    DH = Daerah Holand, Kupang
    DD = Daerah Daeng, Makassar
    DB = Daerah Bunaken, atau Daeran Bubur / Bibir (Manado)
    Menyusul??

    • BL = Aceh = Banyak Lembu
      AB = Daerah Istimewa Yogyakarta = Akeh Blankon

      Lha kalau
      BH = Jambi, apa dong??????

      • Batang Hari…

        • BK = Banyak Kelok (medan)
          BA = Banyak Akal (Padang)
          BM = Banyak Minyak (Pekanbaru)
          BH = Banyak Harimau (Jambi)
          BG = Banyak Gajah Lampung

          lha kalo yg Banyak Ayamnya dimana ya
          heheheh

          • Pekanbaru, kali, Ki…he he..
            Sugeng enjing, Ki Adji..

          • hahahah sugeng enjing juga Ki AM.
            ayam yg suegeeeeeer tenan

  4. Sekali-kali buka gandhok langsung wedhar kitab pripun, nggih.. (mesti akeh sing ora sarujuk)…

    • Se7 pokoke kale Ki Anatram…sugeng enjing Ki…

      • Kalau pak satpam sih ok ok saja
        lebih enak
        muncul dua hari sekali saja, buka gandok sekalian wedar rontal.
        he he he …

        • Sugeng enjing Ki Ra Ghos dan Ki Ra Satpam..

          Namung guyon supados gandhok rame… Yen dituruti nggih, malah sae..

          (mlayu klepat….)

  5. Suwe ora sowan ..dititipi oleh-oleh tonggo…?

    Mat Pithi lunga nang Jerman numpak Singapore Airlines.
    masio tikete larang tapi pelayanane SQ iku terbaik, pesawate anyar, panganane yo enak, trus pramugarine ayu2 & dukur2 (maksute rok’e sing dukur)
    Teko Juanda sampek meh tekan Jerman gak tau sepi teko panganan. Mat Pithi wetenge sampek kuwarek’en (Gendeng pancen Mat Pithi Pesawat dianggep koyok warung ae)
    Akibate yo wis Mat Pithi kebelet. Ndilalah toilet lanange onok uwonge. Mat Pithi bingung, raine mulai pucet mergo ngempet.
    Pramugarine mesakno “Yo wis Cak, sampeyan nggaweo toilet cewek ae. Tapi ojok sampek mijet tombol2 sing onok ndik njero yo. Pokok’e nek wis mari ngising ndang siramen trus metuo”.
    Mat Pithi lgsg mlebu nang njero toilet cewek.
    Lha nang kono dhe’e pancen ndelok akeh tombol2 sing onok tulisane: WW, WA, PP & ATR..
    Dasare Mat Pithi tambah penasaran tombol2 iku digae opo ae. Mat Pithi mulai ati2 nyoba mijet tombol WW, langsung sroott. Metu banyu anget nyemprot silite. “Oh, tiba’e iki artine Warm Water digae cewok.
    Mat Pithi tambah penasaran. Mat Pithi mijet tombol WA.
    Whuusss.. langsung metu udara anget digae pengering.
    “Mmm.. tiba’e WA iki artine Warm Air. Mangkane wong wedok cik betahe nang njero tiolet”
    Terus Mat Pithi mijet tombol PP. Langsung metu bantalane wedak (Powder Puff) medak’i silite sing wis garing. Mat Pithi tambah nggumun, tapi yo ngguyu. “Hahahaha.. taek.. taek.. Lek nang Suroboyo umume sing diwedak’i iku lak rai ta. Kok nang kene silit barang diwedak’i..”
    Mat Pithi akhire gak ragu maneh mijet tombol ATR.
    Grobyaaakkk..!
    Mat Pithi tibo jempalitan! Mat Pithi semaput! Pas sadar Mat Pithi wis nang rumah sakit. Dhe’e takon nang perawat sing jogo. “Ngene Cak.. Nurut hasil investigasi waktu iku sampeyan mijet tombol ATR, Artine kan Automatic Tampon Removal, fungsine digawe nyopot pembalut secara otomatis. Lek sing nggawe wong lanang akibate yo ngene iki, manuk sampeyan ketarik sampek mbrodol sak kabehe…..!!

    • He…. he …. 100 x …

      • Kasian manu’e Mat Pithi….
        kiro kiro opo isek iso di gunakan g’ ya
        hahahahahah

        • Aku ngakak rong jaammmm
          nganti kebelet ngising ..

          • Aku yo ngakak sampe kebelet p*p*s je keokeokeo…

          • rong jaammmman nguakak
            sampe lali kirim komen

          • Aku yo ngguyu ngakak dewe.

    • Bha ha ha ha ha, ………. asli lutu bangeeeeet. Manuke Mat Pithi mbrodoli, endoge loro pecah, gulune tungklek kudu di gips, …….

      • ngguya ngguyu mpe lali komen. kro arek2 ditakoni opo kentek’an obat koq ngguya ngguyu dhewe !!

        • persis gendheng mangan salep nggih Ki ?
          tapi memang asli lucu mbangeti.

  6. hi…..hi……..hiiiii……

  7. Sugeng enjang sedhoyo,naliko ningali gambar kemutan foto2 tinggalane simbah jaman penjajahan

    • niku gambar taun pinten? ki arema taksih nemahi mboten? … trus tulisane vv niku napa? vulang vergi?🙂

      • napa vanholan vanhalen ?🙂

        • napa vuter-vuter ?🙂

        • diajeng mitha ?

          • dalem ki🙂

          • daleme pundi Mit…

          • dalemipun dalem wonten solo ki🙂 menawi panjenengan?

          • weleh tak pikir yg nanya ki van halen😦

          • kawulo dalemipun wonten daerah mbatu junrejo celak kaliyan dalemipun ki Arema lan ki Satpam

          • tiwas boso mlipir😦

          • ngapunten niki onl;ine nyolong2 soale nyambi nyambut damel

          • Solone pundi Nimit?

          • Solone pundi Nimit?

          • dekat makamhaji … eh ki alghors pernah di solo ngapain? … nyantrik di assalam?

          • petilasan kraton Pajang ?

          • ki gm kok apil solo ta?

          • kapan tuh liat di tv ada liputan ‘coban randa’ … itu deket ya dari rmh ki vh ?

          • isih kalah sama
            “coban perawan”
            ni Mit,

            lokasine luwih
            asri, alami….

          • lokasiNE ning
            dhi ki….!!??

          • pinggir
            dalan
            raya
            Porong,
            banyune
            anget
            tur
            kenthel.

          • ngapunten diajeng bru balas. Coban Rondho nggih cedak kaliyan batu kinten2 20 km saking pusat kota

  8. Wah critane Ki Surobengok jan-jane wis sering krungu. Nanging bareng moco nganggo boso sing fulgar kok yo kepingkel-pingkel, nganti nyaine curiga.

    Podo karo dek moco critane Ki Truno Podang: “Gendruwo Picek”.
    Monggo Ki sugeng enjang.

    • Apa maneh kentel mbanget logat…aksen suroboyoane…..he he he.

      • bahasa pojok kampung🙂

  9. Sugeng Enjing Para Sanak Kadang…
    Nderek Absen…

    • Enjing Para Sanak Kadang Sugeng…
      Absen Nderek…

  10. Absen

  11. Ngisi absen

  12. Ngisi buku absen

  13. Kawulo ngisi buku absen

  14. Kawulo nderek ngisi buku absen

  15. “MELENCENG”
    Dua orang pria sedang kencing di sebuah toilet,
    di Bandara Soekarno-Hatta di Cengkareng, tiba2
    yang seorang menoleh kepada pria di sebelahnya sambil berkata :
    “dari jawa timur ya…!!” tanya si pria
    “Ya” jawab yg satunya.

    “Dari kota Jombang ya…!!” tanya si pria lagi
    “Iya dari Jombang”

    “Yang nyunat situ haji Hanafi yang matanya buta sebelah ya…” si pria nanya lagi
    “Betul…Tapi kok mas bisa tahu semua itu…?”

    “Soalnya cuma Haji Hanafi yang sayatan sunatnya melenceng,…dan situ sedang mengencingi sepatu saya”.

    he-heee5x, maaf ga sengaja…🙂🙂

    • sunatane ki yudha melenceng….

      • Ssst, sanes kulo ki AM….niku critane
        keng ki Menggung Karto,

        opo yo punyaE kiKarto melenceng sayatane
        pantesan MANGGUNGe nyaring…heheee5x🙂

        • Apa pirang2 dino Ki Menggung ra absen ki mergo lagi ndandak ke..?

          • namBALke ki….di-sumbal
            daging maneh,

            genk siyang ki Tmg Anatram

    • kayaknya yang satunya juga alumni padepokan Haji Hanafi tuh🙂

      • tapi yang satunya ini tidak hanya menceng,
        malah mung kari separo je…….!!!!

      • Bhe he he he he he he he, …… aku ikut ketawa ya meskipun udah telat. Luthuuuu tenan.

  16. Ngunduhe rontal nganggo ATRnya ki su Ra Bengok ae …

    • lha jebulE ki SurBeng nganggo ATR to…setuju ae

      • Automatic ronTal Recovery…

        • Automatic remoTe Rontal…

          • Automatic Thol Recovery ..

          • betol-betol-betol…!!!

            wes kadung mbrodol opo
            yo iso dibalekNO ki,

          • ati2 tibanan rontal🙂

          • Alat Tarik Rontal …

          • Mita ternyata seneng ngganTHOL …. ya?

          • mmgk_34.ppt
            mbujuk po ra

  17. Nuwun

    On 10/05/2011 at 08:30 mita said:
    …….. ki arema taksih nemahi mboten?

    nêmahi ???????????

    Ki Arema taksih sugêng, bagas kuwarasan, segar-bugar lha kok …………..

    Apa sih arti kata “nêmahi???????

    Untuk jelasnya, punåkawan menggunakan contoh pemakaian kata nêmahi yang tepat adalah sebagai berikut ini:

    …… amargi saking putêking panggalihipun lajêng sami gêrah, botên sawêtara wêkdal sami nêmahi sêda……..”

    Dengan demikian kalau yang dimaksud adalah Ki Arema “mengalami pada jaman adanya bis Batoe-Malang vv” (vv adalah singkatan dari versi-versa = dua arah, maksudnya pulang-pergi) itu, maka kalimat yang tepat adalah:

    niku gambar taun pintên? ki arema taksih mênangi mbotên?”

    seperti pada kalimat berikut:

    ……..rikålå panjênêngan mênangi jaman sêpur kluthuk…….”

    Keparêng

    Nuwun

    punåkawan

    • “niku gambar taun pintên…? ki arema taksih
      mênangi mbotên…?”

      matur nuwun ki PUNA,…mita kleru nutul huruf

      • KTL ki….Kleru nuTul huLuf

        • KTL ki….Kakek karTo Loyo

    • maturnuwun sanget ki puna, bahasa daerah dalem bijine elek kok… maklum … nyuwun sewu🙂

      • ngisin-isini wong solo njih😦 …. eh garwane ki gm njih tiyang solo njih?

        • mBoten Bu Guru,
          semah kula saking Plembang.
          ngantos sepriki basa jawane
          taksih lucu.

          • kok bg ta? ( bu guru ) … harusna abg ( adike bu guru )🙂🙂

          • taksih lucu? … malah penak, ngguyu terus🙂

          • ki gm kok apil solo ta? napa aslinipun solo?

      • bijine dalem sepiro MIT….🙂

    • Ki Puna, …..
      1. kalo kata “menangi” diganti “ngawuningani” bisa nggak?
      2. Dari kalimat “…… amargi saking putêking panggalihipun lajêng sami gêrah, botên sawêtara wêkdal sami ‘nêmahi’ sêda……..” Arti ‘nemahi’ = mengalami.
      3. Sedangkan ngawuningani = mengalami dan menyaksikan.
      4. Dados ukoronipun : “niku gambar taun pintên? ki Arema taksih ngawuningani mbotên?”
      5. Kupat disiram santen, menawi lepat nyuwun pangapunten.

      • Ngawuningani, apakah kata dasarnya “uninga” yang berarti tahu…???
        Ngawuningani = mengetahui
        Kawuningan = dikenal/diketahui

        mangga Ki Puna, Ki TruPod,
        sugeng dalu

        • Kalau yang ini gimana membedakannya :

          MENANGI jaman edan
          NGAWUNINGANI jaman edan

  18. monggo ki ngudal piwulang bau sastro jowo, kelingan jaman semono, matur nuwun

  19. Wah poro pinisepuh lagi podo reunian mbahas boso Jowo alus.
    He..he aku dewe sing soko Jowo Tengah wis lali babarblas kromo inggil.
    Sugeng dalu Ki.


  20. Jaman pancen wis sarwa canggih. Kethek iki sajak ora gelem ketinggalan jaman. Saiki yen ana perlu ora ndadak repot auuuwoooo…..maneh. Sajake cukup liwat internet KLIK…….beres…he he he.

    • mugi2 paraban’e sanes Anggodo,

      sugeng dalu Ki Panembahan.

    • Rewanda, tiyang wono

    • Ketheke lagi nYeCan mmgk_50 -mmgk_81. Hiks

      • Keteke lagi belajar gawe email…ga gelem kalah karo anggota DPR…

  21. Assalamu’alaikum warahmatullahi wabarakatuh,

    Surga Di Telapak Kaki Ibu.

    Pada mmgk 34 On 11/05/2011 at 00:05 d**** said:
    Surga……………..
    Mohon dilihat pada https://cersilindonesia.wordpress.com/mmgk-34/#comment-16947.

    Komputer pengirim comment terdeteksi dengan jelas pada komputer detektor kami dengan IP Adressnya XXX.XX.XX.XX. ISP on my **. ****** ****: sehingga dapat dilacak keberadaan pengirim comment, yang menamakan dirinya: ”d****”

    Apa yang coba diguyonkan yang pasti tidak lucu atau dilawakkan yang pasti tidak akan membuat orang tertawa, tapi justru membuat orang bisa marah, telah disampaikan oleh seorang commentator yang mengaku bernama “d****” dengan commentnya adalah hadits Rasulullah SAW utusan Allah SWT yang sangat dimuliakan oleh seluruh umat Islam. Bahkan Allah SWT beserta seluruh malaikatnya memberikan salam dan salawat kepada beliau Rasulullah SAW.
    Hadits yang sangat agung, yang disampaikan oleh manusia mulia dan agung itu selengkapnya (diterjemahkan ke dalam bahasa Indonesia) adalah:

    Seorang sahabat (Jahimah) datang menemui nabi shallallahu ’alaihi wasallam dan berkata, ”Wahai Rasulullah saya berkeinginan untuk turut berperang, dan saya datang untuk bermusyawarah dengan anda?” Maka beliau menjawab, ”Apakah engkau memiliki ibu?” Dia menjawab, ”Iya.” Beliau lalu bersabda, ”Berbaktilah terus kepadanya (sang ibu) karena surga itu berada di bawah telapak kakinya.
    [Hadits Riwayat An-Nasa`i (no.3104), al-Hakim (2/104, 4/151), Ahmad (3/429), Ibnu Abi Syaibah di dalam al-Musnad (2/7/2). Al-Hakim berkata ”sanadnya shahih” dan disetujui oleh adz-Dzahabi.]

    Ada beberapa hal menarik yang perlu kita telaah. Hadits dia atas memberikan gambaran yang jelas kepada kita betapa mulianya seorang ibu, sehingga kita dianjurkan untuk bebakti kepadanya.

    Kami tidak memahami dengan maksud apa “d****” membuat lelucon yang pasti tidak lucu, dan yang sangat menyinggung kemuliaan hadits tersebut, menyinggung kemuliaan Rasulullah SAW, dengan demikian juga telah menyinggung umat Islam.
    Bukankah Hadits Rasulullah SAW adalah hukum kedua setelah Kitab Suci Al Qur’an sebagai pegangan hidup, agar kehidupan manusia selamat di dunia dan di akhirat?

    Rasulullah SAW bersabda (sebelum beliau wafat): ”…… Telah kutingalkan dua perkara untukmu (manusia) yang kalian tidak akan tersesat selama kalian mengikuti kedua-duanya, yaitu AL QUR’AN dan AL HADITS

    Jelas!!!!. Bagi umat Islam Al Hadits Rasulullah SAW ditempatkan pada tempat yang sangat terhormat (diikuti dan diamalkan agar tidak tersesat dalam menapaki jalan kehidupan ini)

    Kami tidak tahu agama yang dianut oleh “d****”. Andaikata “d****” itu seorang Muslim seharusnya dia tidak akan membuat comment lawakan yang tidak akan membuat orang tertawa, tapi justru membuat orang bisa marah, yang begitu menghina kemuliaan hadits tersebut.

    Kami meminta dengan segala hormat, agar “d****” mencabut lawakannya itu.
    Mohon kepada pengelola blog GS (mohon maaf Ki Ismoyo), untuk dapat secara selektif menyaring comment-comment yang masuk.

    Wassalamu’alaikum warahmatullahi wabarakatuh,

    ngapunten Ki
    Ki Ismoyo sedang “Tour de Riau” sehingga tidak bisa mengontrol padepokan seiap saat
    pak satpam juga tidak selalu “nongkrong” di padepokan, sehingga tidak cepat tanggap terhadap komentar yang agak “miring”
    Sudah diatur beberapa kata jika ada dalam komen langsung masuk spam, tetapi komen tersebut tidak ada yang masuk dalam daftar.
    sayangnya Ki Is memang agak longgar, setiap komen langsung masuk (tidak melalui moderasi), meskipun komen pertama.

    mohon maaf,
    agar tidak menjadikan polemik yang berkepanjangan, komen ybs sudah kami hapus
    nama yang tertulis dalam komen ini juga kami edit dan kami samarkan

    saya kira yang bersangkutan sudah membaca komen ini dan kami harap beliau sudah memahaminya, sehingga kami mohon tidak diteruskan pembahasannya

    nuwun
    satpam

    • Setuju Ki…… sudah seharusnya dengan kearifan masing-masing tahu wilayah mana yang bisa dijadikan guyonan dan mana yang kurang atau sama sekali tidak “pantas” untuk dijadikan guyunan. Afwan

      • Terima kasih kepada pengelola blog GS (Ki Ismoyo, Ki Arema atau Ki P.Satpam) yang telah dengan cepat mendelete #comment-16947.

        @ Ki Budi Prasojo:
        Syukron. Jazakallah khairan khatsira.

        • Selamat pagi Ki Sanak semua,

          Terima kasih atas masukannya yang positif dari Ki Angga. Dan saya mohon maaf belum bisa memberi tanggapan atas komentar jorok Ki Djoko, saya masih di Pku dalam rangka tugas cangkulan, sementara P.Satpam juga lumayan repot mengelola 5 blog. Namun P.Satpam segera tanggap menghilangkan komen tsb, dan tadi pagi saya menyempatkan membuka blog menghapus komen tsb secara permanen. Nuwun.

        • Nuwun

          Dèn Mas Angga,
          Kapan main bal-balan gêni lagi. Padépokan Batutulis dan Curug Luhur sudah kangên sama sampéyan. Itu lho bal gêni yang keluar-masuk sarung. Kok nggak kobong ya?????
          Dapêt ilmu dari Ki Bayuaji ya?. Afwan.

    • Astaghfirullah hal’azim, …….. semoga Ki “D….” segera bertaubat dan mendapat hidayah dari Allah swt.
      Mudah2an Ki “D….” berbuat bukan karena kesengajaan, tetapi karena ketidak tahuannya.
      Siapapun anda Ki “D….” jangan berkecil hati dan jangan bersedih, tegoran kami semata karena kami menyayangi anda. Tiap manusia pasti pernah berbuat khilaf dan kesalahan betapapun kecilnya. Sebaik-baik manusia jika melakukan kesalahan adalah segera bertaubat dan tidak mengulangi kesalahan itu lagi, meminta maaf kepada sesama manusia akan sangat mengurangi beban nurani kita.
      Semoga Allah senantiasa melindungi kita sekalian.
      Amien.

      • waduuh mita malam lom baca …. tp mita seneng dengan tanggapannya eyang truno, … jg setuju dgn sikap ki angga n ki budi … tp jgn lupa qtpun ga boleh menjadikan agama lain tuk bahan becandaan loh

        • eh ki angga kapan mo njlentrehke arti kata ustadz ?🙂 …. ada yg tau ga ya tempat donlot kamus ind-arb yg lengkap?

  22. Hadu……
    ngapunten, sp***y macet sejak sore, tidak tahu kenapa, dan kebetulan pas m**i kehabisan pulsa dan tidak bisa mengisi karena ada masalah di operatornya.
    hhmm….., mmgk-34 jadi telat deh….
    insya Allah sebentar lagi bisa diunduh.
    monggo

  23. Suwun ….. (sambil ngos-ngosan) abis nguber bis ……

  24. darjo.. darjo…
    krian…. krian ….
    Matur nuwun, rontal sudah dikirim ke Sidoarjo dengan aman, meski beberapa kali nyasar 🙂

  25. Ngaturrrrrraaaakkeeeennnn……….sembah……….nuwun………(mlayu nguber bis meh wae kari)

  26. Terima kasih Ki Ismoyo, Ki Satpam kiriman rontal di Bis N 3900 sampun dipun unduh.
    Dan terima kasih kepada para bebahu dan cantrikers yang telah mengawal padepokan dari oknum iseng.
    Kula tumut deg degan amargi inisialnya sama seperti nami kula.

    • SELAMAT SIANG,

      ANTRI ngunduh ning mburine ki Djojosm,
      matur nuwun…

  27. Rontal 34 lebih cocok diberi judul Return of the King…

    Maturnuwun..

    • kalo Return to Eden….sapa sing ingat,

      • filem TVRI..?

        • Opera saun sing maene artis soko ausi sapa ya namanya golek nang google sik.
          Nah ini dia Rebecca Gilling, tapi bukan giling tebu ataw gilingwesi.
          Sugeng siang ki Yupram, Ki Ra Anatm ( angel nulise)

  28. kok BELOM boyongan ning GANDUK anyar pak SATPAM,

    nggo meredakan keTEGANGan ada baiknya…siang ini
    pak SATPAM mBUKA gandok, sekaligus WEDAR rontal.

    dan kembali berguYON dalam suasana BARU yg lebih TENANG, akrab…!!!

    bergoJEG dalam batas2 PANTAS….(PinggirAn suNgai branTAS)

    • sarujuk…. gandhuk baru, semangat baru..
      Sugeng siang Ki Menggung…

      • sugeng siang ugi ki Tumenggung AM,

        • Ngger Satpam lagi ndandani Gendhuk Anyar ….
          Ki GuPram alian Ki YunDul diharap sabar.
          Ki Ra anatm … monggo mampir, Medang Sereh … mumpung padepokan sedang anget ….

          Ndik Kuto Malaekat adem ayem ae …

          • wes diweling ki Ra WID, kok
            yo isih mbanDEL nyoba mbrosot
            ning ganduk anYAR,

            oleh2 keng ngingguk…:
            “Maaf, tidak ada pesanan yang memenuhi kriteria Anda”

            he-heeeee, yo wes balek ning
            kene meneh…genk siang para
            kadang GSeta.

  29. Sugeng siang Para sanak kadang…
    Nderek Absen…
    Mugi-mugi ing ngajeng mboten wonten maleh sederek engkang khilaf bilih badhe paring comment…
    matur nuwun dumatheng para punggawa padepokan engkang tansah waspodo njagi katentreman padepokan…

    • Geng siang Ki kapan badhe mampir ?

  30. Hiks ….. mesakake Ki D****
    Wis kepleset, tibo, ketiban tangga, ketumpahan cet ..
    mrono mrene isih diseneni ….
    Wong Jawa iku sak jane alus perasaan …
    Yen salah … dijawil sithik wae ya wis kroso …
    Apa isih perlu dikuyo-kuyo ……

    Ora ana menungsa sing ara cacat ….
    Kabeh iso gawe kesalahan …
    Aku eling naliko isih cilik …
    Gara-2 mecahno gelas sidji wae …
    Aku dikamplengi wong sekampung ….
    Nganti saiki sing aku ora lali ya perlakuan sanak kadangku ….
    Aku ora iso ndeleng etikad baik mereka …

    Nanging iku wis zaman baheula …. naliko durung ana email lan internet …
    Zaman gandhok anyar … ya mestine buka babakan anyar sing luwih pengerten ….. :peace:

    • benJUT po ra ki WID, lha wong seKAMPUNG do
      urun ngamplenGI.

      saLUT buat ki WID…dikamplengi wong semono
      akeh-E ra mbales baBAR blas.

      • hiks, yo MESTI ae ra iso mbales ki yud…!!

        lha tangaNE ki menggung WIDURA dicekeLI karo
        pak CARIK.

        • ketoke tiru2 rudita njih ?🙂🙂

          • pasrah diKAMPLENGi…!!!

            critane ki WIDura gak sempat mbales MIT, sampe saiki isih
            iGIT-iGITen.

  31. Matur nuwun, nembe kemawon ngundhuh mmgk-34.

  32. matur nuwun nembe ngundhuh rontal 34…
    cobi wonten nginggil bis rak kaserat Batoe-Malang VV..
    VV mesthi ateges vulang-vergi…inggih ta Ki..?


Tinggalkan Balasan

Isikan data di bawah atau klik salah satu ikon untuk log in:

Logo WordPress.com

You are commenting using your WordPress.com account. Logout / Ubah )

Gambar Twitter

You are commenting using your Twitter account. Logout / Ubah )

Foto Facebook

You are commenting using your Facebook account. Logout / Ubah )

Foto Google+

You are commenting using your Google+ account. Logout / Ubah )

Connecting to %s

%d blogger menyukai ini: