BdBK-21

Laman: 1 2

Telah Terbit on 06/03/2010 at 15:25  Comments (54)  

54 KomentarTinggalkan komentar

  1. Gandok BdBK-21 halaman-2….he he he.

    Malam minggu yang cerah apa pilih yang kelabu, hiks..

    • saya pilih cerah kemawon ki,

      • KELAmBU” ne mpun diresiki
        sama (mbelunkers) Bdbk-20.

      • isi daftar hadir dulu Aaaah,……
        njawabe nanti sore menjelang malam.

        hadir “PERTAMA” mburine ki Ismoyo

      • HADIR PERTAMA
        Ngunduh nomer sidji …
        Matur suwun … untuk 20-21

    • diweeeeedaaaaaaaaaaarrrrrrr BDBK-21

  2. takut diselip, jadi langsung tarak gandhok

  3. ngacung….gelarrrrrrrrrrr

    • Nomor Telu Malam minggu yang Cerah…

  4. Pilih yang cerah dong Ki.

    di wedaaaaaaaaaaar! la iya lah, masak ya iya dong.

  5. Monggo Ki Is mboten sah sungkan-sungkan.
    Pun dalaken sedoyo kemawon.
    Kito sedoyo bade ngrahapi

    • Hiks…sebenarnyalah sudah pasti demikian umpan balik komentar para sanak kadang semua…he he he.

      tapi mungkin sedikit malam, karena mau besuk teman, (warga satu RT, ghorim, ustad, imam, guru agama di SMK, khotib, juga pengurus dan jama’ah masjid). Tadi sekitar jam 09.30 mengalami kecelakaan kendaraan roda dua, tapi sadar dan hanya dada kanan terasa sakit. Tadi ini pulang dari rumah sakit langsung medar BdBK-20. Tapi ada juga kendalanya, bagian almamaternya Ki Kompor…he he he, belum tahu jam berapa giliran PLN putus, hiks.
      Namun demikian Ki Sanak tidak perlu khawatir BdBK-21 tetap diwedar malam ini, scane, edit semua sudah oke dan cantolanpun tinggal ditempel saja.
      Jadi seandainya lampu mati, masih ada genset dan laptop sebagai sarana pengganti untuk upload. Kiranya melegakan Ki Sanak semua. Utamanya Ki Rangga dan Kyaine mBelink…..he he he, ra pareng duko…nggih.

      • Dhek Jaman Semono Simbah, Sok Uran2 yen Nurok-e Aku ngene ukarane ; “Ojo turu sore2… Ono dewo nganglang jagad.. Mondong bokor kencono… Isine dongo tetulak… Sandang lan pangan”….
        Awit aku Awatak Burisrowo tetep wae dino iki ra sabar, tetep Guya-Guyu, Grusa-Grusu Ngoleki Suket Teki BDBK-20 Ra ketemu. Kakang YP no ngendi to Nyawan-e dhidelek-e….???
        AKU BISIK-ONO…hick..hick..hick (mrebes-mili)

      • buka gandhok BdBK-20, klik halaman-2, nggolek-ono mbelunkers….hi hi hi.

        Ki Donoloyo harus matek aji NYI NASTITI lan KI WASKITA, menopo panjenengan dereng tamat adbm.

      • hikss…..hiks aku nguyu dhewe
        bener ki DNloyo,….Panembahan
        ra mungkin mbujuk-i.

        untung bukan Kyaine Mbelink sing
        menehi petunjuk…mesti disasarno
        setitik….setitik tok.

        ra parenk duko lho ki,

      • Sampun Tamat ADBM pun dhi-waos Wola-Wali, nanging ngih ngertos kulit-e mawon, ngelmu-ne dhereng ke cekel…

      • lha njenengan milih kulite ki,…
        ra milih kulit+isine je….xixixi

      • Ono Unen2-ne Simah siki maneh ; “Wong pinter iku kalah karo wong begjo”.

        Kojur aku termasuk-e ora Pinter lan lagi Ra Begjo…pasti yen wedaran mbingungi dewe…liyane wis anteng

      • Akhir- Begjo Kemayangan…goro2 blungker…

      • hiksss…….ki DNloyo malah
        anteng durung mesti wis nemu
        “cantolane” ki, kadang2 malah
        anteng2 ngo nutupi binggunge.

        hiks-hiks

      • Hicksss…Ngerti Wae KI Senopati Agung Surokarto iki…sayang mlayu diuber Ranakusuma…

      • Ki Donoloyo,………. sampeyan memang harus ganti nama tenan. Jajal asmonya ganti Ki Donobegjo.
        Oh ya Ki, …… kemarin catet2 nomor HP yang hadir di Padepokan Banuaji nggih? Brarti nomorku wonten mriku. Cabalah aku di SMS biar aku juga punya no hp panjenengan.
        Nuwun.

  6. On 6 Maret 2010 at 15:39 honggopati Said:

    Malem Minggu wonten rapelanipun mboten Ki. he.. he.. diparingi ati ngrogoh rempelo.

    Menawi pikajengipun Ki Honggo, kadospundi…..he he he
    Sebenarnya jika belum ada woro-woro dari Ki Senopati bahwa PdLS-61 tidak bis diwedar malam ini, maka BdBK-21 akan diwedar hari selasa atau rabu. Tapi yah gimana lagi……..he he he.

    Ki Honggo,
    Kadosipun wonten, lan gandhok BdBK-21 sampun bikak, dipun tenggo mawon mangke ndalu, xi xi xi xi xi.

    • hadir ki Is… dan setia menunggu wedharnya kitab nanti malam…
      Kyaine GS sattu ini pancen baik hati, tidak sombong dan rajin menabung (nabung kitab.. untuk di wedhar hehe…) semoga Tuhan membalas semua kebaikan Ki Ismoyo…
      PLN di Pinang masih sering mati ya? di pekanbaru dah lumayan berkurang… mungkin karena banyak demo kali ya?

      • jaman mbiyen malah ra ngawe lampu
        ki…..petengan, luwih enak luwih
        akrab lan luwih-luwih liyane…..

      • Tanjungpinang termasuk daerah yang sepi dari demo Ki Wie, ada demo kemarin dulu itupun hanya sekali, karena sudah kebaneten, pln terkadang satu hari sampai dua kali dengan tiras waktu sekitar enam jam, yah paling cuma ngumpat dalam sendiri, yang sebetulnya jadi racun bagai dirinya sendiri, hiks.

        Masyarakatnya termasuk adem ayem…he he he. Tapi malam ini mungkin nggak lagi Ki Wie, karena sudah giliran tadi pagi jam 08.30 sampai 12.00.

      • Aku ke Tanjung Pinang hanya mampir di pelabuhannya. Nek gak salah pelabuhan Kijang nopo nggih Ki Is?

      • Leres saestu Ki Truno,

        dulu terkenal dengan bandara kijang, sekarang sejak menjadi ibukota provinsi kepulauan riau nama bandara berubah menjadi “Bandar Udara Internasional Raja Haji Fisabilillah”

      • Sementara kalau yang dimaksud pelabuhan lautnya adalah : Pelabuhan Sri Bayintan Kijang di Bintan.

  7. Koyo-ne Gambare Buntal…Iso Malem Minguan Tikel Loro…Wedaaaarrrr Pilihan-ne

    • Wedaaaarrrr Pilihan-ne
      setujuuuuuu Coblosan-ne

  8. Dari gambar cover 20 dan 21 kayaknya ada bunuh2an?
    Wah malem minggu gawat neh, rontal 2 langsung leg!

    • Nyen Mbetek niku Gambare Raden Juwiring Mengsah Telik Sandi Surokarto…Ki Truno Mbethek Menopo?

  9. Ndisiki Ngunduh BDBK-21 Langsung malam minggu ngak jadi KeLambu eee…Kelabu.

  10. DonlotKilatan … Ra bingung maneh…

  11. Eee…Tubil-Tubil Anak Boyo Jenenge…Krethe
    Matur Nuwun BDBK-21 nipun…

  12. Nderek Ki Yudha ngresiki “KELAmBU” .
    Matur sembah nuwun Ki Ismoyo, dinten meniko kerso maringi 2 rontal saget kangge malem minggon.

  13. Maturnuwun Ki Ismoyo. Kelambu sampun diresiki Ki Yudha.
    Dados kantun ngunduh.
    Sugeng dalu lan malem mingguan.
    Nuwun.

  14. matur suwun…ngunu thok lho ki

  15. Kata Ki Ismoyo:

    diwedaaaaaar…..apa…..nggaaaaaaaaaaaak ?

    Jadi kelingan pelajaran SMP, pertanyaan retorik.. tidak perlu jawaban..mesti pada ngangguk2..Maturnuwun..

  16. saking banyaknya rontal,bacanya kebalik, 20 dulu baru 19.terima kasih u/ Ki Honggopati telah mengingatkan.
    Asyik dan aneh memang, virus mblinker kadang-kadang nyusup di pikiran, kuda sempana, R. Juwiring, Arum dan buntal bertemu dalam satu tugas sandi, satu persatu menyebut kata sandi :
    – Bintang Selatan
    – Bintang utara
    – bunga dibatu karang,
    dan terakhir Kuda Sempana nyeletuk : nama Ane penyambung lidah sang petugas taman.he-he-he—hiks.

  17. suwun ki..
    bdbk 21 sampun ta’ unduh…

  18. suwun ki..
    bdbk 21 sampun…

  19. mBlungker neng KELAmBUne Ki Tummenggung jan uanget tenan je.
    Maturnuwun Ki Ismoyo, malem minggu malem yang panjang.

  20. makasih….
    camilannya sudah sampe…

  21. Lha ini dia camilan baru , baru camilan suwun kang eh ki Is PANGERAN sing mbales ….

    • Sugeng Rawuh Ki Pamungkas,

      Monggo pinarak, malem minggu wonten wedang sere, rebusan telo lan gula kelapa…..he he he.

  22. Sugeng enjang Ki Ismoyo.

  23. Matur nuwun Pak De, ………… BdBK 21 sampun kulo unduh kanti gancar, kulo pundi sa’lebeting kolbu dadosa sesotyaning manah sinten kemawon ingkang nggulawentah.

    • matur nuwun ki Is sudah ikutan ngunduh di belakang ki Truno Podang ….
      untuk ki Truno Podang mbok ya’o fesbuknya ditiliki lho ki … he3 …

  24. On 6 Maret 2010 at 16:27 yudha pramana Said:

    jaman mbiyen malah ra ngawe lampu
    ki…..petengan, luwih enak luwih
    akrab lan luwih-luwih liyane…..

    Yang jelas. lebih gelap…

    • Tapi Resep Ki, Sore-sore ngresiki semprong Thinter…
      Kaos Lampu Cap Kupu-kupu-ne Petromax…
      Ngarep Omah ngon Regol Ngresek-i Thing…
      Yen Padang Mbulan Sening-e Ra mekakat…
      Dolanan Jamuran, Gobak-Sodor, Dhelikan karo dolanan Tulup-Tulupan….
      Nah yen dolanan tulup-tulupan mesti ra ono sing wani ngacar…ndelik-e ono cungkup kuburan…
      dho wedi kabeh…jarene wingit, padahal tibake ra ono apa2ne sok keturon nganti isuk…no Cungkup Kuburaan

      • Selamat siang, langsung ngunduh meski terlambat sambil nunggu livotama. Terimakasih Ki.

  25. matur nuwun, sudah ngundhuh.


Tinggalkan Balasan

Isikan data di bawah atau klik salah satu ikon untuk log in:

Logo WordPress.com

You are commenting using your WordPress.com account. Logout / Ubah )

Gambar Twitter

You are commenting using your Twitter account. Logout / Ubah )

Foto Facebook

You are commenting using your Facebook account. Logout / Ubah )

Foto Google+

You are commenting using your Google+ account. Logout / Ubah )

Connecting to %s

%d blogger menyukai ini: