BdBK-20

Laman: 1 2 3

Telah Terbit on 05/03/2010 at 17:14  Comments (71)  

71 KomentarTinggalkan komentar

  1. jikapun di Adbm, PdLS maupun gagaseta’s terdapat komentar yang mbelinkers…….terus mbelunkers….opo maneh dibumbui dengan blumbang, suket, sah-sah saja….konotasinya tergantung siapa yang menafsirkannya. bener apa salah ya….yang beginian, weah embuh mungkin Ki Sanak ada yang lebih bisa menjelentrehkan (iki bahasa apa maneh)……he he he.

    • Ki Is..

      Dulu ada cerita begini:
      Ada sekelompok anak-anak kecil yang bermain (bermain dalam artian biasa lho..) dan berteman dengan seorang wanita nakal. Si anak-anak tentu saja dengan polosnya mereka bermain dan berteman tanpa prasangka secuilpun. Nah, suatu saat mereka dikasih tahu sama seseorang, agar jangan berteman dengan si wanita karena dia adalah wanita yang nakal, sampah masyarakat dsb..
      Wal hasil, mereka pun tidak berteman lagi. Dalam benak mereka sudah ditumbuhkan suatu pikiran bahwa berteman dengan wanita nakal itu tidak bagus, dsb.

      Mungkin blumbang, suket dll, juga tergantung dari masukan yang pernah kita terima, sehingga arti dan sikap kita bergantung kepada masukan yang kita terima tsb…

      Mbuh ah.. ikut mumet kaya Ki Is.. he he..

      • Nomer Loro !!

    • hayo…sing sok mbahas suket, blumbang, gunung, sawah…ndang ngacuweng

      • Koyone…Sisih tengen kulo sing ngacung…

      • Sugeng Sare Ki Ismoyo …
        Sugeng Rawuh Ki Anatram ..
        Sugeng mbelik Ki Pandanalas …
        Sugeng ndalu Ki Donololyo ….

        Mangga pinarak … Kisanak …
        Antri NOMER SIDJI ….

      • saya ngacung ki, ngacungke
        ki PA….hikss ki PA bukan
        ki Pandanalas.

      • jajan camilan ngaten niku yen tumbas tng pundi to ???

  2. Kulonuwun….

    • hadir di belakang ki anatram di gandhok baru…

      • Masih sepi.. Baru Ki Wie yg hadir.. punopo cantrik sami terjebak macet…??

    • Wah…., sudah lama tidak menyapa Ki Anatram.
      Sudah selesaikah UAS nya kok sudah hadir di padepokan lagi.
      hikss….

      • lho…sih sekolah tho…ihiks

  3. Gandhok Baru…Masih Sepi dibelakang Ki Mataram…

  4. nginthil Ki Panembahan, sak mburine Ki MarT, Ki Wie, Ki DonoL.

  5. Panglima Perang Surokarto Pangeran Yudokusumo opo esih ono gandeng cenenge karo Tumenggung Yudopramono soko padepokan Pdls yo?

    • Yen dhi urut2 aken kadosipun sak-Trah makaten, Yen Truno Podang punopo taksih mambu turun Kyai Danatirta…?

    • Angger Pangeran Donoloyo, mesti panggonane diarani Donolayan. Angger Donotirto dadi Donotirtan. Lha kiye kayane esih ana hubungan darah : Donoloyo – Donotirto – Donokasinoindro.

  6. Nderek antri………

  7. suwun cemilane…..

    tiada kata laen..selaen matur suwun

    • Cemilan opo Kang Pa aku ra dibagehi…

      • mangap..kleru gandhok ki…maklum..kebiasaan salah masuk kamar

  8. ngresepi pangudorosonipun poro pinisepuh ,..kawula koq radhi Ge Er…..asring handhamel renteging penggalih…

    nyuwun sewu…..saestu kawulo cantrik hangaturaken gunging samodro pangaksami mbok bilih kathah klenta-klentunipun atur kawulo wonten pasugatan gandok gegandok…….(*ilatku kecethit tenan iki*)

    menawi mekaten kadadeanipun,…parenk..badhe kulo tatagi piyambak rawuhipun rasekso-raseksi…..terotok..tok..tok

    • Tjeeeeeeeerrrrrrrrrrrr ….
      ro-lu-ro-lu — mo … mo …. mo …. mo …

      Malam minggu mau nonton wayang kulit …..
      Geger Kraton Surakarta
      Ki Dalang Ismoyo … bade mlakoake ….
      Perang nganti tuntas ….. 2 jilid …. kebak …

      Hiks,
      Waspadalah …. waspadalah …..🙂

      • Ndherek waspada, Ki Widura…

  9. Walah wis telat antri, didisiki poro pinisepuh.
    Pancen aku klebu cantrik sing males dewe.
    Sugeng enjang : Ki Is, Ki PA,Ki Trupod, lan poro kadang sedoyo.

    • monggo dipun sekecaaken…

  10. hadir lagi di pagi hari…

    • lagi hadir di pagi hari…
      ngumpet dibelakang ki Wie,

      Hikss…yang mbahas blumbang
      suket, sawah bukan saya ki IS,

      tapi sederek kulo ki YP….lha
      gimana lagi ki,tiap hari memang
      dhewek-e tugas “Cangkulan” teng
      mriku pangenan.

      boso londone (PuAK TuANI)…
      ra parenk duko ki….xixixixixi

      • we-lah malah sedulurku sing
        ngomong…..hikss, bener ki
        memang se-hari2 saya tugase
        ngarap sawah-ngarap tegal😀

        menikmati jadi Pak Tani ki…
        ada peribahasa luama :

        pak Tani bu Tani pergi kesawah
        anak2 pergi sekolah,manten anyar
        masuk kedalam rumah…..xixixixi

  11. Hikss……

    Telat lagi.
    Kamarin datang agak malam, nyangkul kebun PdLS-60 langsung ngunggah, bukak gandok 61…, ngantuk….
    Pagi-pagi nemani anak belajar naik kuda.., hi..hi… deg-degan…, nyruduk sana-nyruduk sini

    Hadir Ki Is, tapi…., terus pamit lagi…

    • Selamat pagi Ki Senopati,
      Selamat pagi Ki Tumenggung,
      Selamat pagi Ki Sanak semuanya,

      72 sudah siap dicangkul, tinggal sisi kiri, kanan galengannya dirapikan sedikit, siap ditanami.

      • Matur suwun Ki Is
        Nanti saya tinggal panen hasilnya, hikss….

      • selamat pagi Panembahan
        selamat pagi ki SENO…

        lapor ki…..galengan
        sisi kiri masih basah,
        cantrik-cantrik tidak
        diperkenankan lewat,

        isih teles (hiks2)

      • tlesak-tlesik…

        ki YP….ora parenk nyenggak/ngogrok….
        mangke medal maleh ulo2nipun..malah iso nogo2ne lho…

        xixixixi……mblayu sripat kuping

  12. Termasuk sepi di Sabtu pagi…

    • memang sepi… masih pada mblungker apa ya?

  13. Hiksss….malah jadi “Loepa” ngomong

    Panembahan……..nuwun sewu Bdbk-20
    dereng diCantolke njih,…..xixixixi

    dolanan milah-milah-milih meneh “AH”
    siapa tau nemu cantolane rontal….Bdbk

    • ora parenk nggege mongso…onone mung kudu pasrah

      • pasrah,sabar,….sareh
        ra parenk ogrok-ogrok,
        egrek-egrek….hikssss

        nrimo,trimo, asal bukan
        srimo njih ki,..??

        srimo = is*ri l**o

      • Nyuwun bocoran Ki Ismoyo, …… ingkang dipun tembak kumpeni wonten gambar sampullll bdbk-20 meniko sinten? Menopo teng nglebet rontal meniko wonten jlentrehanipun bab penembakan meniko. Lajeng tedas boten pelurunipun Ki Ismoyo? Wah menawi Pangeran Mangkubumi sedo, ….. mangke sejarah Indonesia saged dipun owahi.

        Balas

  14. jarene ki arema waktu di kamar ken padmi, eh ken dedes….bdbk sampun nyantol…jebul…xixixixi…

    • Sugeng rawuh Ki Sutajia,
      monggo pinarak……..

      • matur sembah nuwun Ki Ismoyo…kawula lenggah teng pojokan mawon…bade ngerumpi kaliyan Ki Anatram… 😛

      • Kulo nggih derek …. ngrubung Ki Ismoyo … xixixix

      • Ki Sutajia, ….. sebelum diralat Ki Pandanalas, maka saya ralat dahulu.
        Kalimat “kawula lenggah teng pojokan mawon…” kirang pas, amargi nginggilaken pribadi piyambak.

        Ngoko : Njagong
        Kromo : Lungguh
        Kromo Inggil : Lenggah

        Contoh2 kalimat :
        Ora ilok njagong nang ngarep lawang.
        Kawulo lungguh teng pojokan mawon.
        Si Mbah lenggah nang amben sentong wetan.

        Mohon diralat lagi kalo saya juga keliru.
        Seandainya ada Nyi Mirah Pethak.

      • Kalau Ki Sutajia dadi raja, bisa bilang …

        “Ingsun arep ndeprok neng kloso wae …”

        Wis tak mblayu wae sak durunge didukani Ki Truno Podang ……

  15. wah kawanen enyong olihe absen hadir, hadir ki….

    • Ki Senopati njagong manten,
      PdLS-61 di scane saja belum, hiks alamat tidaka ada rontal di malam minggu…he he he.

      Bagaimana dengan BdBK-20….he he he, ternyata mbelungkers terus di dekat blumbang yang sukete tumbuh dengan lebat…..xixixixixi.

      • Panembahan GSeta….Priyayine niku ra
        tego-an, lihat cantrike – mentrike
        “malam minggu” poso moco (puasa baca)
        alies ora ono sing diwoco (dibaca).

        sore-sore njih mboten punopo ki,…
        saya sabar antri, sabar nunggu (hiks2)

      • Ki Pandan,

        Welah….BdBK-20 sampun mbelunkers awit wau kok Ki, namung betah Ki Waskita, he he he ……….monggo

      • Selamat sore Ki Ismoyo, kadosipun online terus memantau..

        Monggo Ki Sutajia sudah lama tidak hadir juga.. nemani Ki Wie, Ki PA, Ki Yudha, lan sanesipun…

  16. Sugeng Siang Ki Is,
    tetep setia menunggu…

    Yu Painten kecemplung peceran,
    tetep kanten masiyo nunggu kesuwen.

    • Selamat siang, kelihatannya saya ngunduh pertama nyalep para kadang yang lagi istirahat ditikungan. Terimakasih Ki. Salaam.

  17. Cantriek lapor Panembahan :

    suket sawah……mpun resik sedoyo ki,
    blumbang pinggir Padang Karautan mpun
    dibenahi galengane,

    galengan tengah blumbang bocor setitik
    ki,…..istilah dikampoeng saya jenenge

    “mREmBES”

    • Blumbang tengahe ono galengane mrembes ?…..
      Hiks… Ki Tmg. aya2 wae…… lha koq mboten dilap-i Ki ?

      • Ki Tumenggung,

        Alias REBES….padakaro BERES….nggih,
        hiks……ada-ada saja samudana Ki Tumenggung, kalau yang NYI NASTITI dan KI WASKITA, mestinya tanggap terhadap samudana Ki Tumenggung…..he he he.

      • Panembahan betul2 ra tego-an,
        matur nuwun ki,………pamit
        ngunduh.

  18. Datang naek ocjak, jalannya becjek, maksudnya sih mau ngapelin si Arum, mumpung si Buntal lagi dines….
    Membaca beberapa komen, terutama pembahasan mengenai IKHLAS, saya jadi teranggu-angguk dan tertawa sendiri, dalam hati saya, inilah penyebab yang paling mendasar dari perceraian Anank dan Krisdayanti, bukan karena ada orang ketiga, kempat, apalagi orang kelima, tapi karena kata IKHLAS ini.
    AWALNYA, dalam sebuah diskusi antara Krisdayanti dengan tim kreatif dalam pembuatan sebuah iklan obat diare, seorang peserta diskusi menyampaikan UU/kep/mantri komonikasi perihal bahwa vokal BAB termasuk dalam daftar pornoaksara. “ada usulan??”, berkata ketua tim.
    “saya ada usul”, berkata salah seorang tim kreatif yang memang agak Mblinker, tapi karena kmblinkerannya itu, perusahaannya sudah dua tahun ini mendapat piala citra untuk kategori iklan.”Gimana kalo kata BAB diganti dengan IKHLAS”, berkata sang Mblinker.
    “maksud LO”, bertanya sang ketua.
    “Guru ngaji gue bilang begito”.
    Karena enggak ada usul lagi, maka disepakati bahwa kata “BAB”, diedit menjadi “IKHLAS”
    Ketika sampai dirumah, sang istri bercerita kepada Papa Anank tentang BAB dan IKHLAS.
    “Kita harus memberi contoh yang baik kepada anak-anak kita, mulai hari ini enggak boleh nyebut “BAB”, tapi diganti dengan “IKHLAS”.
    Pada waktu wayah sepi uwong istilah Ki Ismoyo,sang pembantu betul-betul mudenk mendengar pertengkaran antara papa dan mama Anank ini.
    “Aku wis IHKLAS, meski tau kamu sudah menduakan cinta kita”, berkata Papa Anank.
    “Kamu belum IHKLAS”, berteriak Mama Anank.
    “Aku sudah IHKLAS”, tidak kalah kerasnya Papa Anank.
    “Belum, Aku yakin betul kalo sampai hari ini kamu belum IHKLAS”.
    “Buktikan”, berkata Papa Anank.
    “Kentut kamu itu yang betul-betul semerbak, itulah bukti bahwa sudah tiga hari ini kamu tidak IHKLAS”, berkata mama Anank sambil menutup hidungnya dengan tangannya.
    Papa Anank betul-betul kecewa dengan ketidak konsistenan istrinya, maka langsung dengan esmosi beliau menjatuhkan TALAK-TIGO kepada sang MAMA.
    Ceritapun TAMAT.

  19. Kamsia Ki Is, meski katanya baru bisa IHKLAS 2/3 nya, rontal sudah saya unduh bersama Mbelunker (iki bahasa opo maneh).
    parenk……..

  20. Matur nuwun Ki Is.
    Sampun nderek mblunkers. ngantos klemproh.

  21. Malem Minggu wonten rapelanipun mboten Ki. he.. he.. diparingi ati ngrogoh rempelo.

    • Menawi pikajengipun Ki Honggo, kadospundi…he he he

      Kadosipun wonten, lan gandhok BdBK-21 sampun kulo bikak kok Ki, dipun tenggo mawon mangke ndalu, xixixi

      • asyik… setelah mbelunker di sini ganti mbelungker disebelah ahhh…

  22. Ikut Hadir Keri Dhewe…

  23. Matur sembah nuwun Ki Ismoyo,
    kulo sampun kepanggih kaliyan ingkang nembe mbelunkers.

  24. Maturnuwun blumbange Ki Is…
    Sugeng malem minggon…

  25. nyuwun pangapunten ki, malem minggon kula ndèrèk mbelunkers kémawon.

    matur nuwun.

  26. Slumsn slumun slamet suwun amit mundur.

  27. matur nuwun mblunkersnya ki Is…

  28. sugeng enjang Ki.
    Ngabsen setelah sekian lama mangkir.


Tinggalkan Balasan

Isikan data di bawah atau klik salah satu ikon untuk log in:

Logo WordPress.com

You are commenting using your WordPress.com account. Logout / Ubah )

Gambar Twitter

You are commenting using your Twitter account. Logout / Ubah )

Foto Facebook

You are commenting using your Facebook account. Logout / Ubah )

Foto Google+

You are commenting using your Google+ account. Logout / Ubah )

Connecting to %s

%d blogger menyukai ini: