MEP-05

Laman: 1 2 3

Telah Terbit on 30/03/2010 at 20:11  Comments (185)  

185 KomentarTinggalkan komentar

  1. Hikss…
    sugeng ndalu Ki

    Sugeng ndalu Ki Senopati,
    Yang pasti Ki Arema sebagai pembuka jalan…..he he he.

    Kejawi saking punika, 12 saking 24 cover Tembang Tantangan sampun kula singidaken wonten pustaka, bilih wonten wekdal saha lejaring penggalih, kepareng nyuwun pambiyantunipun Ki Arema kagem Halaman Tembang Tantangan. Yang ini saya kok belum bisa…..nuwun.

    • Nomer SIDJI …
      Sing duwe kunci gembok tidak boleh ikut-2an rebutan kursi …
      Nggak Atjik …
      Buka gandhok dewe … antri nomer sidji, scan dewe, wedar dewe lan ngunduh dewe ….

      Sugeng Enjang uthuk-2 Ki Is dan Ki Seno 😛

    • Ngestoaken Ki

      • Sampun Ki, monggo dipun pirsani.

        Walaaah….cepet-e
        matur nuwun sanget Ki Senopati.

    • Nomer Loro !!

  2. Wee Lah…Sampun sak wentawis anggen kulo mboten marak wonten padepkan kok sampun MEP-05…Sugeng Sonten Panembahan Ismoyo, Sugeng Sonten Ki Lurah Widura, Sugeng Sonten Tumenggung Yudha, Sugeng Sonten Ki Truno Podang

    • Wekdal Dinten Sabtu, Ki Truno Call2-an kalian Kulo, Rikolo Semanten kulo wonten mergi, bade jagong wonten padukuan laladan keduawang, tlatahipun adipati mangkunegoro…sakminiko sampun MODE ON malih lan siap Cadong Ramsum…Ki Ismoyo

      Sugeng ndalu Panembahan Donoloyo,
      kados dangu mboten tindak rawuh nyambangi gandok gagakseta, mboten kepireng swanten gojeg-ipun….monggo sami dipun jawil sanak kadang sanesipun……he he he.

      • Ki Donoloyo, jagong wonten kedawung menopo keduawang ? keduawan daerah pundi nggih kok nembe mireng kulo ????

        • Sugeng Tepang, Keduawang meniko nami Wonogiri Jaman Rumiyen Jaman Taksih Tlatah Mataram-nipun Gusti Adipati Mangkunegoro….

        • Keduawan..daerah Kedu sing mpun awan !

  3. Hadiiiiir, sak ngisore Ki Arema lan Ki DonoL.
    ngendikane Ki Panembahan,
    MEP 05 akan diwedar untuk malem……….????
    malem midodareni…..
    malem penganten……
    malem niki kemawon……

  4. Sugeng enjang Ki Is, Ki Arema, Ki Oandanalas, Ki Widura, Ki Truno, sarto Ki, Nyi, lan Ni sanesipun.
    Nderek absen lan apel enjang.

  5. suwun ki.!!!
    numpang lewat doang…
    nggak sempet mampir ….

  6. suwun ki.!!!
    numpang lewat doang…
    nggak mampir ….

  7. Hadir dipagi hari…mugo2 rontale cepet mateng dan disajikan double…hikss…

  8. SELAMAT ULANG TAHUN
    NYI FRANSISCA SETYOWATI

    31 MARET 2010……yang ke….?

    Panjang umur, murah rezeki, rukun bersama keluarga dan diberkati Tuhan Yang Maha Esa.

    mentrik dari Kalimantan dan sering komentar gojeg dengan Ki Pandan Ki Yudha dan…juga sanak kadang yang lain, sering ganti nama samaran,…..hiks ra pareng duko.

    • Selamat Ulang Tahun juga Nyi Pita, smg panjang umurnya dan mudah rejekinya.

      • Nderek.. Selamat Ulang Tahun Nyi Pita…

        • kok Nyi Pita to, salah lho Ki Kartojudo….

          • ..O…Ngapunten Ni..nek ngoten ..Selamat Ulang Tahun Ni Fransisca Setyowati !..Selamat panjang umur..tambah cantik tentunya…

        • SELAMAT ULANG TAHUN
          FRANSISCA SETYOWATI
          31 MARET 2010……yang ke….?

          MEP-05 akan diwedar malam NANTI sebagai hadiah …

          Matur suwun Ki Is

      • matur nuwun Ki Truno

      • kenal priyiyine……..sinten njih
        pangling jenenge hikss, ngapunten
        aki-aki.

        “Selamat Ulang Tahun Ni FRANSISCA SETYOWATI”
        lancar karir, sukses usaha,…cepet
        gedhe,lebih sering singgah Padepokan

        Ni Sisca kirim “Tumpeng” njih…..!!

        • Ki Yudha, tumpeng dikintun dateng pundhi? nyuwun alamat mugi mugi mboten rusak amargi pengiriman saking Balikpapan. lumayan tebih hw hw hw

        • langsung ke Padepokan GSeta
          kemawon,……desa Gemulung
          kademangan Kepandak…xixixi

    • sinten njih…btwcscdw ..nderek bebingah….sugeng mahayubagyotanggapwarso

      • Ni Cika…Ni Sarsijem…Ni KP..Ni NW…Ni SS..Ni Pita…Ni/Ki Wie ?

        • Ki PA, kulo namung ngangge nami CIka / Sarsijem. asma ingkang sanesipun sanes nami kulo hik hik hik

      • matur nuwun Ki PA

    • Matur nuwun Ki Ismoyo, kok yo pirso wae, menawi kulo asring gantos nami samaran. mawi nami Cika, terlalu modern, meniko nami gendhuk kulo, nami Sarsijem meniko asmo alm Eyang Uti kulo.

      • hikss,pantes Panembahan ngerti,
        gandok-e dempetan sama Ni Sars

        hahahaha…. mblayu sek…!!

        • lha sing maringi gandok dempet lak nggih Ki Yudha to. kulo matur panggenan kulo sisih pundhi diparingi sakwingkingipun Panembahan he he he he

  9. Lho Nyi Sindangsari ngucapin Gong Xi Fat Choi ama siapa ya?

    • Ki Truno… Sindang sari puniko taksih Ni kok… dereng Nyi.. Menawi wonten cantrik ingkang sampun kocak mbokmenawi saged dipun gathukaken (kok koyo klopo wis kocak wis keno disanten..hiks)
      Sugeng siang Ki…

  10. Nyuwun sewu, bade nyuwun panah sendaren kagem MU, amargi subuh wau kalahn 1-2 lawan Bayern. mugi mugi Leg 2 saged mimpang 1-0 utawi 2-0 nggih. kaliyan donganipun mugi mugi Intermilan saged Mimpang lawan CSKA moskow. Coba Pamot saged nderek Inter …..

    • hidup PSIS

      • hidup bonek

    • Hidup Arsenal…

      • mugi mugi Arsenal menang lawan Barca, ….

        kalo ISL, kulo njago Persiba ( krn skr di Balikpapan mau gak mau harus Persiba ), seandainya ARSETO masih ada saya njago ARSETO aja

        • majuuu PERSIBA…..

      • nyuwun sewu ki Don…
        saya agak pesimis dgn peluang Arsenal minggu iki..cedera kabeh…

        klo di WE, iso transfer pemain setiap saat…xixixi

    • Kenyo kok seneng bal-balan.

      • hikss,…..ketularan Asmoro Jiwo ki,
        priyayi sing seneng dolanan bola2.

      • hikss..seneng bal ki…

        • Nek Kenyo biasane seneng karo bal bekel….

          • bal bekele ki atarkdj sing ketinggalan neng ngarep gawang…hiks

      • ki Truno, kalo liat david beckam bayangin glagah putih, kalo liat wayne rooney bayangin Pamot, kalo liat gianluca pagliuca ( ex kiper timnas Italia pas Piala dunia 1986 ) bayangin SG, kalo lihat Mourinho bayangin itu Ki Demang kepandak he he, kalo lihat Wenger bayangin ki Reksatani

        • klo liat alessandro nesta….bayangin aja pandanalas..mesthi ga mirip…xixixi

          • kalo lihat paolo maldini baru inget ama Ki PA

          • ha..ha..ha…

  11. nanti sore Panembahan wedar mep-05
    bonus mentrik “ULTAH”…..hiks-hiks

    “mep-04″……ceritone apik tenan :

    tok-tok-tok….tok-tok-tok 2ketukan
    3kali berturut-turut,…tanda PAMOT
    nyamperin Sindang Sari,

    hikss,…akhirnya runtuh juga tanggul
    pertahanan Sindang Sari dari desakan
    si PAMOT……ki Demang WIDURA hanya
    geleng-geleng kepala.

    sugeng siang poro kadang Gseta,

    • Ki Demang Widura …. lagi turu ojo diganggu …
      “sinyo-ne” yo lagi turu ….. malah ora iso tangi …….

      Ketoke perlu SpeCialis ….
      Yen ora ….. mbok ya kawin karo sopo wae ya ..
      si sinyo ya ngantuk terus

    • Aku ora krungu …. Demang Widura lagi turu ….
      “sinyo”ne ya lagi turu … malah ora iso tangi …
      Masio bojone isih enom lan ayu … ya … tetep ..
      pingin ngluyep wae ..

      Kethok-e perlu speCialis … hiks ..

      • perlu di tatur….xixixi

    • Ki Yudha, masak saya dijadikan bonus sich teganya teganya teganya teganya dirimu padaku…..

      • hahahaha…….maksud kulo Panembahan
        wedar rontal kado ngo “Ultahe” Ni Sar.

        mboten wedar liyo-liyane….xixixixi

        • kalo buat kado ultah yg di wedar harusnya semua Jilid MEP, abru adil tuch. hbs itu dilanjut tembang tantangan

          • wedarnya gampang Nyi….hiks maunya….he he he.

            nyecan nya njlimet Nyi……

            Tapi is ok, ada sanak kadang yang tanggap warsa, apik-e pancen kudu ana bonuse….., cuma bonusnya apa…..he he he….dipikir nanti malem.

          • hiks…

          • hahaha…hup lali
            ono ki Ismoyo.

    • Ki Tumenggung…..hiks,

      barusan dari KPP lapor SPT tahunan WP Org Pribadi karyawan.

      lagi mikir hadiah apa untuk kado Nyi Cika al Nyi Sarsijem….Nyi…Nyi…Nyi sapa maneh…

      Berarti rayuane Pamot muantep tenaaaaan…he he he, marahi tanggul isa jeboool.

      • tanggule sinten ki..mbok kulo tak nderek njebol tanggul

        • ha ha ha ha ha………

      • Ki Ismoyo, SPt sdh diisi lengkap belum? pake form yg 1721 – S khan , jgn lupa lampiran halaman 2 dan 3 mesti lengkap lho

      • Ki Ismoyo, kulo aliasnya cuman 2 cika ama sarsijem. Ni/ Nyi yg lain bukan saya lho…

    • Aku nggak ngeh ada tanggul jebol, ………… jebulnya Pamot kecemplung blumbangnya Ki Pandanalas, yang di belakang rumah Ni Sindangsari.

      • Panembahan Ismoyo ancene wasis saestu…
        putut sesepuh padepokan kemawon sempet mboten “ngeh” masalah jebole tanggul….

  12. PIL ibunya manguri apakah ki reksatani ya?

    • kayaknya begitu Ki Mukidi

      • saya juga nebak ki Reksatani ki,
        dilihat dari jejak…….telapak
        kaki yang tertinggal disamping
        gandok ibu manguri,

        bukan ki-ki yang laen…!!

        • curiga malah Ki Yudha yg lewat samping gandok Ibu-nya Manguri. tp kayaknya MEP pernah ditayangkan di radio di jawa tengah dulu banget. tp saya lupa lupa ingat ending-nya. opo bener bener dah lupa yach…

    • Bener pancen ki Reksatani……

      waaaalah kok bahas PIL….xixixi, ini sudah spoiler.

      • Panembahan “Ketrucut”…..spoiler
        mep….hiks-hiks

    • Tapi manufer Ki SHM keliatan bener ya. Tadinya Ki Reksatani mau dijadikan tokoh baik, tiba2 dibelokkan menjadi tokoh hitam ketika ia menyatakan mengigninkan jabatan Demang. Dan semakin lama semakin jelas siapa Reksatani itu.

  13. tumben ki WIE ngak singgah Padepokan,
    po ra ngerti dino iki ono mentrik…
    “ultah”.

    • ki Wie ra doyan mentrik

      kok mboten doyan mentrik Ki Pandan

      menopo podokaro nggih……hiii mblayu dak disawat kerikil Ki/Nyi Wie.

      • Ki Yudha / Ki PA, mbok pokok bahasannya ganti, mosok Mentrik Ultah mulu. perasaanku jd gimana gitu he he he ( lingsem : mode on )

        • mbahas lontar mep-5, kawatir nek dicantolke ki panembahan…hiks

      • Lha mosok doyane cantrik Ki????

        Mlayuuu… sak durunge dibalang teklek…

        • sugeng sonten ki YP, Ki PA, Nyi Cika, Ki IS, lan sedoyo kemawon…
          hiksss…. nuwun sewu nembe medal.. saweg ribet…
          sugeng tanggap warso Nyi Cika.. Gusti mugi tansah mberkahi..
          nunggu wedhare rontal koq yo suwe yo…
          hiksss… teko2 terus ngogrok2…
          Ki Panembahan… jelas mboten parenk duko…

  14. bang wetan Gerimis,

    Tebakan-ku Balikpapan “UDAN”
    pas sama suasanane sore iki,

    BMG Balikpapan……mohon di-
    tanggapi…??

    • Ki Yudha, Balikpapan sudah mendung tinggal menunggu turunnya titik titik air hujan. semoga jangan hujan dulu sebelum jam 6 sore, mau mampir je

      • mampir “Sudirman-Tengah” njih,
        kok kado-ne malah diambil dewe

        nopo priyayine rung ngerti omah
        AA ni….??

        • hikssss…

        • ki Wie….hiks-hikss

  15. We lah.. keponthal-ponthal ngoyak Ni Sari..

    • sebelah sini Ki AM……malah dari tadi
      pagi Ni Sari ngobrol-ngobrol di PENDOPO

      ki Anatram avatare mirip CRonaldo (CR-7)
      hikss, ngumpet dulu

      • mumpung Priyayine lagi “turu dewe-an”

        ki Demang WIDURA malah mirip pemain
        legendaris Maradona…..Maradona opo
        Eric Cantona embuh ah

    • Ni Sari ge kuliah….xixixi…

      • lektore….jenenge ki AREMA

        • ki SENO ra pareng duko,

          • Mesti Ki Seno sregep mbucal piwulang…

  16. kartu ucapan sudah disiapken ki ISMOYO,
    tinggal nunggu “Cantolan” kemawon….!!

    kalem-kalem ki,..cantrik suabar nunggu,
    matur nuwun sebelum unduhan mateng.

  17. Dereng nggih…
    Pamit malih… he he he ….

  18. Sugeng dalu Ki Ismoyo,
    kulo sowan, nderek nenggo wedharing rontal….

    • PLN mati……ini pake hp,
      baru dialem, dipuji…eeh dah putus lagi.

      • Nderek prihatos Ki Ismoyo….

  19. melu2 ngramekake KSN neng Malang.

    Karena punya waktu yang mirunggan maka Gembleh ingin berdarma wisata untuk nglejar pikiran, Pergilah dia ke kota mBatu yang berhawa sejuk. Kebetulan di kota Malang yang bersebelahan dengan mBatu sedang diadakan KSN.
    Pada waktu berada di dekat pasar, ada wartawan yang sedang mengumpulkan data tentang minat masyarakat tentang sepakbola nasional, mencegat Gembleh untuk diwawancarai,

    -” Maaf mengganggu Ki, apakah Ki Sanak tahu soal PSSI ?”-
    -” Lho ya tahu banget to ya, wong saya ini anggauta PSSI yang paling setia je ! “-
    -” Baiklah kalau begitu, Ki Sanak tahu siapa nama stiker team nasional kita ? “-
    -” Stiker ? apa itu striker ? stiker saya tahu “-
    -” Katanya Ki Sanak anggauta PSSI, masak striker aja nggak tahu sih ? “-
    -” Lha memangnya apa hubungan stiker dengan PSSI ?”-
    -” Lho itukan istilah sepakbola yang umum to ? “-
    -” Sepakbola ? apa hubungannya dengan PSSI ? “-
    -” Lha sampeyan ngerti kepanjangan PSSI pora ? “-

    Ditanya begitu Gembleh menjadi mangkel kemudian nrocos menjlentrehkan maksudnya :

    -” Gini lho mas Wartawan, saya ini anggauta PSSI yang paling setia, bahkan saya datang ke mBatu ini juga karena kesetiaan saya pada PSSI.
    Kalau sampeyan belum tahu kepanjangannya, saya kasih tahu kalau PSSI itu PENIKMAT SUSU SEGAR INDONESIA.
    Saya ini mau ke pasar mBatu untuk membeli SUSU SEGAR,
    di sana banyak pilihannya, ada yang item, soklat, putih maupun yang warna pink. Warna2 itu bukan warna kemasannya lho, tapi warna yang di dalamnya.
    Soal rasanya, jangan ditanya lagi !
    Karena kebetulan sampeyan wartawan, tolong diberitakan soal PSSI ini. Kami sedang mencari anggauta baru, siapa tahu Ki Pandanalas, Ki Widura, Ki KartoJ, Ki YudhaP, juga Ki Anatram sudi bergabung.
    Mungkin Ki Widura dan Ki Anatram akan lebih menyukai yang warna soklat, soalnya tentu mereka sudah bosan dengan yang warna putih dan pink. Di tlatah mereka kebanyakan warnanya putih dan pink karena jarang terkena sinar mentari !”-

    Setelah ngoceh begitu, Gembleh masi berbisik kepada mas wartawan tadi ; -” Ini off the record ya, jangan sampai Ki TruPod bergabung, bisa2 beliau malah jadi ketua dewan pembina ! blaik aku ! “-

    He…he…he….namung gegojegan kemawon lho…!

    • MOnGgO…….sEmPeNa uLtAh salah seorang sanak kadang, hadiah sudah mateng dan menanti di hAlAmAn-2, silahkan di……..

      • Wah…wah…wah….mBanyu mili tenan…
        Matur nuwun Ki Panembahan.
        Ugi ngaturaken sugeng tanggap warsa katur Nyi Sarsijem al Cika.
        Kelakon tenan ngunduh nomer siji !

    • Ndaftar Ki Gembleh…
      Maturnuwun Ki Is.. Mbanyu mili hidangan susunya..eh..

      • PSSI mBatu…..Rombongan 1
        berangkat tut-tut-tuuuuttt

        • Nderek Ki…kulo nggih seneng nyusu..eh.. susu !

    • Kulo Susu Pethak kemawon…kados ki Widura, nanging sing uanget…mesti mak ces..

  20. matur suwun
    sgg tggp warso mak cik

    • Sampun panen KI Is,
      Matur Suwun …..

      Sak dernge maos …. tak sikat gigi dulu …
      Habis makan kue Ultah ….

      Sama wadai unthoek dari Kalimantan

    • Ni SS, matur nuwun

  21. Matur sembah nuwun Ki Ismoyo, mep-5-1 dumugi 5-4 sampun kulo undhuh. Sae sanget critanipun. Pramilo badhe kulo waos ngantos telas mumpung dereng patos dalu.
    Ngaturaken sugeng tanggap warso Nyi FRANSISCA SETYOWATI, mugi pinaringan panjang umur, kathah rejeki tuwin kesehatan.
    Sugeng dalu ……….

    • matur nuwun Ki ARga

  22. matur nuwun.
    kadingarèn ora nganggo jélungan, gampang banget undhuhané.

    sugeng tanggap warsa nyi, …

  23. matur nuwun ki Is…wah jan nganti glegekan

  24. @ Nyi FRANSISCA SETYOWATI.
    Meskipun telat…
    Saya mengucapkan Ulang Tahun kepada Nyi FRANSISCA SETYOWATI.
    Semoga selanjutnya tetap diberi kesehatan, keimanan, kebahagiaan berumah tangga, rejeki, dan lainnya seperti apa yang Nyi Sisca (he he .. koyo wis kenal wae) harapkan.
    Ngomong-omong priyiyine sing pundi nggih Ki Is

    @ Ki Panembahan Ismoyo
    Matur suwun…
    Tumut ngrahapi hadiah Ulang Tahun Nyi FRANSISCA SETYOWATI.

    • mbakyu cika, dipun timbali ki Arema….badhe dipun paringi kanugrahan…hadiah ultah…kitab pdls 77 – 79 ….
      rak mekaten njih ki?

    • Ki Arema,
      terima kasih untuk semua ucapan dan doanya, semoga kedepannya saya menjadi lebih baek dan lebih berguna bagi keluarga, masyarakat dan gereja dan kantor hehe. semoga tahun ini juga naek gaji en dapat bonus dr kantor…

  25. Nderek ngisi daftar hadir.
    Sugeng enjing Ki Ismoyo………

  26. Absen enjang Ki Ismoyo.
    Sugeng enjang Ki Ismoyo dalah kadang sedoyo.

  27. SELAMAT ULANG TAHUN
    NYI FRANSISCA SETYOWATI,
    Matur nuwun dapet bonus.

  28. sugeng enjang Panembahan
    sugeng enjang poro kadang

    hikss, pagi ini adakah sanak kadang
    GSeta yang tanggap warsa

    • Ki Yudha, trus kalau ada yg ultah biar dapat bonus kitab lagi gitu yach???

      • Betul Ni……hiksss, betul
        Panembahan pancen oyeeee Ni

        1 kitab langsung wedar kabeh
        ra dicicil…..xixixixi

  29. Sugeng enjang Ki Ismoyo,sugeng enjang poro kadang sedoyo, wah samangke padepokan tambah regeng, katah mentrik ingkang sami tumut gegojegan, sinaoso radi telat Ki gendut ngaturaken sugeng tanggap warso kagem Ni Sarijem . . mugi pinaringan rezeki ingkang barokah, kesehatan jasmani rohani tuwin ketebalan Iman. Amin

  30. Kagem kadang Gagak Seta sedoyo,
    terima kasih atas perhatian, doanya, harapanya .
    spesial buat Ki Ismoyo, makasih kadonya jd MEP 5 bisa dinikamti oleh Kadang Gagak Seta tanpa susah payah mesti meneliti satu persatu titik, koma, tanda tanya, huruf besar atau kecil.
    akhir kata semoga semua Kadang Gagak Seta selalu dalan lindungan-Nya, selalu dilimpahi Berkat dan Kasih-Nya sehingga apa yg diharapkan, diidam idamkan dapat terlaksana dengan baik menurut kehendak-Nya.
    Amen

    • Amiiiiiiiiiiin.

      • amin…amin

        • Amin…Amin…Amin

    • Aaamiiiiinnn……

      • ki SENO di Padepokan sebelah ada
        cantrik tercekal pak satpam ki…

        kasian…hiks

        • hikss…..
          P. Satpame saiki kereng, ganti jeneng kudu nggawa bubur abang disik

        • dari pagi lho ki…dari baunya
          malah dicurigai belum sempat
          mandi……maklum ke**su.

        • Ki Yudha, sapa yg bernasib sial nich?

          • niku termasuk wilayah
            ki Asmoro jiwo Ni….,

            malah dipasang spanduk
            anyar :

            “masukboleh-keluarjangan”

          • Keluar jangan ?…hikss

        • cantrik anyar Ni…..kasian
          kumus2, kringeten hiks-hiks

          • Ki Yudha, harusnya sampeyan yg nuntun, ngarahkan. kok mentrik anyaran wae sing diurus hayo…
            kalo cantrik siapa yg ngurusin to ?? Ki PA atau Ki Truno

          • bagi2 tugas Ni…saya
            takut di-curagai mono-
            poli,

            monopoli…..hiks-hiks
            jaman VOC.

  31. Sugeng enjing para kadang..

    Sugeng tanggap warsa Nyi…. mugi tansah pinaringan kesaenan saking Gusti ingkang Maha Kuwaos. Amin…

    Matur nuwun ugi kagem ki Is ingkang sampun paring bonus kitab.

    Pamit rumiyin…

  32. Kayaknya Satgas salah tangkap lho, bukan Gayus tapi Tukhul yang ditangkap. Wah bisa ganggu acara Bukan Empat Mata nih!

    • Blaik…

      • Gayus, man of the year 2010 Indonesia..??

    • salah tangkap-salah tembak……berita2
      yang kadang kita baca di Negri Tetangga

      Negri Tetangga Padepokan kita,….GSeta,
      beda sama di GS ya ki…..disini adanya
      salah masuk gandhok, salah masuk bilik,

      salah pakai nama e-mail,….hahahaxixixi

      • Salah ngunduh.. salah sebut…

        • bener ki AM…..kadang
          malah pilih salah :

          -salah pagi
          -salah siang
          -salah sore
          -salah malam

          hikss, ngumpet dhisik

          • salah Pondoh, asinan salah, rujak salah, kripik salah

          • Salah Pandan
            Alas Pandan
            Pandan Alas

          • cantrik-mentrik GSeta do
            mumpuni bab2 “salah”….

  33. On 1 April 2010 at 08:13 Yudha Said:

    sugeng enjang Panembahan
    sugeng enjang poro kadang

    hikss, pagi ini adakah sanak kadang
    GSeta yang tanggap warsa..

    ———
    Harap ngaku..?

    • Harap ngaku..yang mau tanggapan !

    • Aku kok belum nyampe2 adegan Ki Demang belah duren? Apa pisaunya kethulllll?

      • Wah.. Ki Truno,
        kulo malah sedang asyiik ngintip Si Manguri P2DKT (pemaksaan pendekatan) ke Ni Sindangsari…

      • Nderek mbelah duren…..

      • kebut kemawon ki…..kasian
        ni Sindang sari, si “PAMOT”
        terlanjur pergi.

  34. On 1 April 2010 at 10:42 Atrakdj Said:

    Nderek mbelah duren…..

    pisau, gergaji, paku, palu, kapak,
    bawa sendiri ya ki,……..ki Atrakdj

    • Biasanya memang icip2 dulu, ………….

      • Ngestoaken ki,…….

        pahit nopo manis njih,
        dari dulu saya seneng
        pahit2 manis ki, lebih
        terasa…….ampas-nya

        hikss,

        • Yang kecut suka gak Ki..?

        • kecut niku senengane
          ki Karto ki….malah

          termasuk “HOBBY” ne,

          • sing kecut sepet..xixixi

  35. duren bangkok, duren monthong , duren petruk atau duren kepandhak Ki

    • duren Kepandak Ni….jenenge duren SS

  36. Berniat donor darah tapi di tolak petugas PMI krn HB rendah ? padahal saya merasa fit.. untung masih ada cadangan pendonor yang lain…
    apa gara gara nonton Arsenal td malam yach?

    • gak takut jarum suntik Ni….lancip
      luannncip.

  37. ini kok ngomongin duren,duren beneran apa duda keren?

    • asli duren ki…..(amsli) D-U-R-E-N

  38. matur nuwun Ki Panembahan … kathah sanget rontalipun..
    sugeng sonten…

    • ada wedaran baru njih ki…..welah telat,
      mep-06 nopo mep-07 ki.

    • ki Wie…
      kulo mpun kepanggih loji panjenengan…
      pager kuning

      turanggane kathah,..kpn2 keparenk nyambut njih..turangga putih..kagem syarat ubo rampene sindang sari

      • kagem ubarampe sindang sari nggi ki?
        monggo kemawon… matur keng roko piyambak nggih?
        hiksss…. kapan panjenengan lewat ki ? koq ora ono ambune to…hehehe

        • siang2 wau….
          sing mambu niku rak nimas nares wari..nganti diruwat ngangge kopi luwak

  39. mumpung ki PA ngobrol sama ki Wie,

    tak tinggal ke Gardu duluuu…absen
    hiksss, paraf ngo 6 dino ra mlebuuu
    ngancani mmbok-e ning “SAWAH”….!!

    • Ssssstt….ki SENO ngawe angket ki,

  40. ngomong masalah “DUREN” pelantun belah duren, tentunya sudah tau dunk siapa DIA dan sepak terjangnya bagaimana sekarang di calonkan WAKIL BUPATI pacitan.
    1.Bagaimana tanggapan poro cantrik???

    • suwangat suwetujuh suwekali……hidup JUPE

      • Ki PA yen setuju,Panjenengan kudu di bayat lagi and masuk barak heheheh,,,.

        • apa kata duniaaaa………

        • kulo suwetujuh mbelah durene JUPE…
          sanes nyengkuwung pencalonane

          • Ki minggu kemaren ada yang napak tilas/re’uni corp panjenengan angkatan 80/83,rameh acaranya .

  41. HEBATNYA lagi dia di pinang/minta oleh PARTAI POLITIK, apa sudah tidak adalagi yang lebih pantas/mampu sampai segitunya DAGELAN politik di RANAH INDONESIA yang kita CINTAI dan BANGGAKAN.(SAYA HANYA PRIHATIN)

    • menapa sampun mlebet jaman Kalabendu nggih Ki ?

  42. Sugeng long weekend Ki Ismoyo.
    PDLS bade pun wedar dalu puniko 3 sekaligus.
    Kadospundi bonus MEP Ki?

    • Alhamdulillah, masih diberi kesempatan untuk menikmati hujan yang turun cukup deras.

      Lha… Ki Honggo taksih kirang bonusipun??? Bonus tanggap warso sampun, bonus tamatan lontar, badhe dipun paringi…kinten2 bonus punapa malih ingkang kirang nggih???

    • Alhamdulillah, masih diberi kesempatan untuk menikmati hujan yang turun cukup deras.

      Ki Honggo, taksih kirang bonusipun??? Bonus tanggap warso sampun, bonus tamatan lontar, badhe dipun paringi…kinten2 bonus punapa malih ingkang kirang nggih???

      • Lho…kok dobel, nyuwun dipun hapus setunggal Ki…

        Matur nuwun 🙂

  43. Menawi MEP 06 pun wedar punopo mboten kerso Ki si_Tole, ? nanging janipun nggih monggo kerso Ki Ismoyo.
    wong dereng saget maos sedoyo koq.
    Mengko diarahi sorakoh. He.. he.
    mboten pareng duko lo Ki.

    • he he he…

      Sebagai cantrik kan cuma bisa ngestokakaen dawuh saking panembahan tho Ki.

      Mode Ngogrok-ogrok *On.

  44. sugeng tanggap warsa nyi/ni fransisca..
    hiks..telat adoh ya…hehehehe..


Tinggalkan Balasan

Isikan data di bawah atau klik salah satu ikon untuk log in:

Logo WordPress.com

You are commenting using your WordPress.com account. Logout /  Ubah )

Foto Google

You are commenting using your Google account. Logout /  Ubah )

Gambar Twitter

You are commenting using your Twitter account. Logout /  Ubah )

Foto Facebook

You are commenting using your Facebook account. Logout /  Ubah )

Connecting to %s

%d blogger menyukai ini: